Oppo ujawnia, kto zajmie się serwisem jego smartfonów w Polsce. Są też informacje o gwarancji
Oppo na dniach wchodzi z ofertą do Polski. Przedstawiciele firmy poinformowali, kto zajmie się serwisem smartfonów na terenie naszego kraju. Ponadto Oppo potwierdziło, że na telefony zamierza udzielać dwa lata pełnej gwarancji, a wszelkie naprawy będą realizowane w systemie door-to-door. Klienci będą mogli monitorować ich postęp na stronie.
Oppo wchodzi do Polski pod koniec miesiąca. Producent poinformował, że jest już gotowy do uruchomienia sprzedaży smartfonów na terenie naszego kraju i ujawnił zasady gwarancji. Dowiadujemy się również, kto będzie odpowiadać za serwisowanie sprzętu w Polsce. Będzie to S.B.E. Polska, które odpowiada za świadczenie podobnych usług dla Huawei.
Oppo ujawniło, że smartfony pochodzące z oficjalnej dystrybucji w Polsce będą objęte dwuletnią gwarancją. To samo dotyczy baterii montowanych w telefonach. Jednak w przypadku dołączanych w zestawie akcesoriów będzie inaczej. Tu gwarancja ma obowiązywać przez sześć miesięcy.
Usługi gwarancyjne będą realizowane w systemie door-to-door. Firma zapewni transport kurierem i tak odebrany sprzęt trafi do serwisu. Wtedy klient będzie mógł na specjalnej stronie śledzić przebieg naprawy. Oppo podkreśla jednak, że taka usługa będzie dostępna tylko dla osób, które zakupią smartfony z oficjalnej dystrybucji. Te z spoza nie będą nią objęte.
Oppo z pewnością będzie próbowało powtórzyć sukces Xiaomi, które w Polsce ma się naprawdę dobrze. Z ofertą telefonów chińskiej marki dopiero się zapoznamy, a tymczasem możecie rzucić okiem na spadające ceny telefonów konkurencji. Z ich aktualną ofertą zapoznacie się poniżej.